مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-05سياسي

مطالبات فرهنگی رهبری پیگیری شود/ امام جمعه اختیارات لازم راندارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نتوانسته اند مطالبات رهبری را در موضوع فرهنگ محقق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جامعه اجرایی شده است؟ این در حالی است که باید برنامه های فرهنگی که از سوی مقام معظم رهبری در قالب نقشه مهندسی فرهنگی کشور ابلاغ شده است تاکنون باید اجرایی و عملیاتی شده باشد.

وی افزود: رهبری در تمامی حوزه ها از جمله فرهنگ و اقتصاد و … نقشه راه و هدف گذاری را مشخص کرده اند اما مدیران اجرایی در اجرایی کردن این نقشه فرهنگی کوتاهی کرده اند لازم به ذکر است که در سایر استان ها نیز این غفلت صورت گرفته است.

مدیران و مسئولان برش استانی مهندسی فرهنگی را اجرایی کنند به گفته این مقام مسئول نقشه مهندسی فرهنگی و برش استانی آن با حضور رییس جمهور در شیراز رونمایی شد اما چرا مدیران و مسئولان استانی نتوانستند این نقشه را اجرایی کنند.

آیت الله دژکام در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص نقشه مهندسی فرهنگی ادامه داد: امام جمعه به عنوان رییس شورای فرهنگی عمومی باید بتواند دبیر شورای فرهنگ عمومی را تعیین کند اما اکنون این امکان را ندارد و بر اساس ساختار قانونی امام جمعه برخی از وظایف ریاست شورای فرهنگ عمومی را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات فرهنگی رهبری پیگیری شود/ امام جمعه اختیارات لازم راندارد

مطالبات فرهنگی رهبری پیگیری شود/ امام جمعه اختیارات لازم راندارد